Markens Rødme

Hennes duvende geléskinker bare ber om å bli delt på midten av to grådige hender, mens kjærlighetsstaurer søker seg inn mot den rosa stjernen. Hans søkende grissini flagret som en brennmanet mot en nyfødt hyserompe. Hun skrek, som om hun var et nyfødt barn som skiftet bleie, i det han skiftet gir og staket så langt inn som han kom.

 

aunepannekakespace-1

Kremen kom svevende inn fra ytterste høyre og skjendet ansiktene deres som en vill Jörg Haider i en moskè. Deres sanselige union var sannelig et kroppslig Belgia: Perverst og dynket i den lekreste sjokolade. Hjulvispen hvinte, fjellgrevlingen knegget, champagnekorkene sang! Miffi, den vesle bichon friseen så vellystig på det hele. Før dens lille tunge ble med på festen.

aunejovialspace

Rommet gryntet som en velfungerende 23-årig Moccamaster og albatrossene blafret ripsbuskene løse fra stammene som stod staute i den silkebløte sanddynen. Tirilspretten pep med sin sarte sennepsrøst over den fløyelsmyke åskammen, der blekksprutene danset en heftig foxtrot i bringebærrød soloppgang. Hun kom som en flau sommervind, uten inspirasjon, med håp om noe bedre. Var dette det vi hadde samlet vårt fokus om i nesten 4 minutter? Var dette slutten? Hvordan kunne hun svike meg? Jeg dasker henne lett på rumpeballene for å teste hennes reaksjon. Jeg ser et sinne bak hennes rohypnolslør. Men det er for sent. Hun må finne seg i det som kommer nå. Time to fap.

PHR AUNE SAND Aune Sand Aune Sand-0001455134 kopi

 

Ildnet opp av mitt eget moralske kompass fikk jeg nytt mot. Var det riktig å gjøre dette mot oldemor? Tanken var pirrende. Jeg gikk mot peisen. Ute hadde sommerbrisen brisnet luftig, mens dådyret spratt fra rede til rede mellom de knallharde aspene. Peisen knitret på en sådan måte at det virket som om den hilset og strakk ut sine armer om meg, for så å geleide meg inn i nok et erotisk eventyr. Det var akkurat som om rommet var fylt av gele og måker. Jeg sitret av forventning da jeg fremdeles gikk mot peisen. Hvis rører i grua med min sleiv, vil den brenne opp? Vil det gi meg den største nytelse? Ville det bli en storbrann av ekstase? Et inferno av transcendental sanselighet?

6t4JrP1

 

(Stor takk til min medforfattere, som forståelig nok vil forbli anonyme. Dere veit hvem dere er)

Leave a Reply

